Jak zamówić?

Procedura złożenia zamówienia

  1. Zapoznaj się z ofertą
    Wybierz produkty, które Cię interesują.

  2. Wypełnij formularz zamówienia
    Pod opisem produktu znajduje się do pobrania formularz zamówienia. Należy go wypełnić. Jeśli nie masz przygotowanych danych, formularz można nadesłać po zakupie na nasz e-mail. Przemyśl swój wybór i dokładnie uzupełnij formularz. Na jego podstawie wykonamy projekty do akceptacji. Jeśli wybrałeś produkty personalizowane, to prześlij nam również listę gości. Możesz także załączyć swój tekst bądź uwagi.
  3. Dokonaj zakupu i opłać zamówienie
    Zamówienie można złożyć jako użytkownik zalogowany lub bez rejestracji. Można także zalogować się poprzez konto Facebook lub Google. Dzięki temu masz możliwość podglądu statusu zamówienia.
    Dodaj do koszyka potrzebną ilość wybranych produktów, określ parametry jeśli są wymagane, załącz wypełniony formularz zamówienia (jeśli jest gotowy, inaczej prześlij go później) i postępuj zgodnie ze wskazówkami. W koszyku wybierz formę dostawy oraz metodę płatności. Jeśli masz kupon rabatowy - skorzystaj z niego. Kliknij: zamawiam.
  4. Potwierdzimy twój zakup
    Otrzymasz na e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem.
  5. Oczekiwanie na projekty (nie dotyczy zamówień bez projektowych)
    Potwierdzimy otrzymanie formularza zamówienia i przekażemy dane do zaprojektowania. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz na e-mail projekty do sprawdzenia. Jeśli będziesz miał uwagi, prześlij nam je, a my wprowadzimy korektę i odeślemy do weryfikacji. Jeśli projekty będą zgodne, koniecznie wyślij nam ich akceptację (bez niej nie możemy przekazać zamówienia do realizacji). Uważnie zapoznaj się z projektami, z nadesłaną treścią, poprawnością wpisanych danych, wyglądem strony tytułowej. Produkty jakie otrzymasz będą zgodne z zaakceptowanymi projektami. 
  6. Oczekiwanie na zrealizowanie zamówienia
    Po otrzymaniu akceptacji projektów i zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Od tej pory musisz cierpliwie czekać na jego zrealizowanie. Musisz wiedzieć, że mamy dużo zamówień i realizujemy je w kolejności zgłoszeń. Czas oczekiwania to od 2 dni roboczych do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu wpłaty i akceptacji projektów. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej jest to możliwe. Jeśli zależy Ci na innym trybie realizacji, wybierz przy zakupie opcję Expres za dopłatą.
  7. Wysyłamy gotowe produkty
    Otrzymasz na e-mail powiadomienie o nadaniu, od tej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki. Zadbaj o to, by odebrać ją od przewoźnika jak najszybciej. Sprawdź proszę w obecności dostawcy, czy paczka nie została uszkodzona, otwórz ją i oglądnij. Jeśli wszystko jest ok, możesz spokojnie sprawdzić poprawność jej zawartość w domu. Jeśli została uszkodzona w transporcie spisz od razu protokół szkody, zaznacz koniecznie fakt uszkodzenia opakowania. Tylko wówczas jesteśmy wstanie złożyć reklamację u przewoźnika i wyegzekwować odszkodowanie. Pamiętaj, nie zostawiaj produktów w nasłonecznionym miejscu bądź wilgotnym. Jeśli będziesz miał uwagi do zamówienia - napisz do nas.
    Zaakceptowane projekty są archiwizowane, dlatego możesz w późniejszym czasie domówić potrzebne produkty. Napisz do nas.
  8. Dodaj opinię o produkcie 
    Miło nam będzie, jeśli podzielisz się z nami i innymi zainteresowanymi klientami opinią o produkcie i przebiegu realizacji. Napisz ją pod wybranym przez Ciebie produkcie. 

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia, napisz do nas e-mail, przyjmiemy twoje zamówienie. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl