Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Krok po kroku...

Standardowa procedura zamówienia

1. Dokonaj zakupu.
Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

2. Wypełnij formularz zamówienia i prześlij go nam na e-mail lub załącz przy zakupie.
Przemyśl swój wybór i dokładnie uzupełnij formularz. Na jego podstawie wykonamy projekty do akceptacji. Jeśli wybrałeś produkty personalizowane, to prześlij nam również listę gości. Możesz także załączyć swój tekst bądź uwagi.

3. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz projekty (nie dotyczy zamówień bezprojektowych).
Potwierdzimy otrzymanie danych i przekażemy do zaprojektowania. Gotowe projekty wyślemy do sprawdzenia. Jeśli będziesz miał uwagi, prześlij nam je, a my wprowadzimy korektę i odeślemy do weryfikacji. Jeśli projekty będą zgodne, koniecznie wyślij nam ich akceptację (bez niej nie możemy przekazać zamówienia do realizacji). Uważnie zapoznaj się z projektami, z nadesłaną treścią, poprawnością wpisanych danych, wyglądem strony tytułowej. Produkty jakie otrzymasz będą zgodne z zaakceptowanymi projektami. Po akceptacji - nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku, jeśli będą znajdowały się w zaakceptowanych projektach. 

4. Oczekiwanie na zrealizowanie zamówienia.
Po otrzymaniu akceptacji projektów i zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Od tej pory musisz cierpliwie czekać, aż je zrealizujemy. Musisz wiedzieć, że mamy dużo zamówień i realizujemy je w kolejności zgłoszeń. Czas oczekiwania to od 2 dni roboczych (poza sezonem) do 7 dni roboczych (w sezonie) licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu wpłaty i akceptacji projektów. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej jest to możliwe. Jeśli zależy Ci na innym trybie realizacji, wybierz przy zakupie opcję Expres za dopłatą. 

5. Wysyłamy gotowe produkty.
Otrzymasz na e-mail powiadomienie o nadaniu, od tej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki. Zadbaj o to, by odebrać ją od przewoźnika jak najszybciej. Sprawdź proszę w obecności dostawcy, czy paczka nie została uszkodzona, otwórz ją i oglądnij. Jeśli wszystko jest ok, możesz spokojnie sprawdzić jej zawartość w domu. Jeśli została uszkodzona w transporcie spisz od razu protokół szkody, zaznacz koniecznie fakt uszkodzenia opakowania. Tylko wówczas jesteśmy wstanie złożyć reklamację u przewoźnika i wyegzekwować odszkodowanie. Pamiętaj, nie zostawiaj produktów w nasłonecznionym miejscu bądź wilgotnym. Jeśli będziesz miał uwagi do zamówienia - napisz do nas.

Zaakceptowane projekty są archiwizowane, dlatego możesz w późniejszym czasie domówić potrzebne produkty. Napisz do nas. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl