Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi
  1. Jak zamówić?
    To bardzo proste - wystarczy wybrać produkt, wpisać ilość, dodać do koszyka i postępować zgodnie ze wskazówkami. Należy również wypełnić formularz zamówienia (znajduje się na dole oferty do skopiowania lub pobrania) i przesłać go na nasz e-mail: kontakt@zaproszenia.co.pl lub załączyć jako plik w miejscu obok podania ilości przy produkcie.
  2. Ile zapłacimy za wysyłkę przy zakupie różnego rodzaju produktów (na ten sam adres)?
    Za wysyłkę zapłacicie Państwo tylko raz, przy jednoczesnym zakupie zaproszeń/zawiadomień, koszt wysyłki pozostałych produktów jest u nas GRATIS!
  3. Co jest istotne w czasie składania zamówienia?
    Istotne jest to, aby na każde zagadnienie w formularzu zamówienia udzielić odpowiedzi. W przypadku pominięcia niektórych pytań może zaistnieć konieczność, abyśmy Państwa dopytywali o brakujące dane, co może przyczynić się do przedłużenia czasu realizacji zamówienia. Dlatego, jeśli są miejsca, które Państwa nie dotyczą, należy wpisać „nie dotyczy”.
  4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
    Zamówienia realizujemy w terminie od 2 do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po otrzymaniu akceptacji projektów i zaksięgowaniu pełnej wpłaty (liczy się ostatnie z nich, nie wlicza się świąt, sobót i niedziel). Szczegóły – patrz regulamin.
  5. Czy przed nadrukowaniem będziemy mogli zobaczyć projekt zaproszeń?
    Przed przekazaniem zlecenia do druku wysyłamy na Państwa e-mail indywidualnie przygotowany e-projekt do akceptacji wg przesłanych danych w formularzu zamówienia. Na tym etapie możliwe jest wprowadzanie zmian.
  6. W jaki sposób możemy zaakceptować e-projekt?
    Należy napisać w treści wiadomości do nas „akceptuję e-projekty”.
  7. Kiedy wpłacić pieniądze za zamówienie?
    Im szybciej dokonają Państwo wpłaty, tym szybciej przekażemy zamówienie do realizacji.
  8. Jakie obowiązują formy płatności?
    Przelew na nasze konto bankowe (płatność z góry).
  9. Dlaczego nie ma płatności przy odbiorze?
    Zaproszenia ślubne i inne produkty okolicznościowe drukowane są na indywidualne zamówienie, zawierają dane personalne i z tego powodu nie nadają się do sprzedaży innemu klientowi (w przypadku nieodebrania przesyłki).
  10. Czy logo „Pride” na grafice będzie drukowane na naszych zaproszeniach?
    Logo nie będzie drukowane na zaproszeniach. Służy jedynie do zabezpieczenia elementów graficznych.
  11. Czy otrzymamy powiadomienie po nadaniu przesyłki?
    Tak, po nadaniu przesyłki wyślemy powiadomienie na Państwa e-mail.
  12. Mieszkamy za granicą. Czy przyślecie nam zamówione produkty np. do Wielkiej Brytanii?
    Tak, wysyłamy przesyłki za granicę – w celu ustalenia kosztu przesyłki napiszcie Państwo e-mail. Opłaty za wysyłkę widoczne na stronach przedmiotów, obowiązują na terytorium Polski.
  13. Czy do treści naszych zaproszeń możemy dodatkowo dodać wierszyk o preferowanej formie prezentu pod kościołem / USC?
    Tak, jest to możliwe tak długo, jak fizycznie na danym zaproszeniu zmieści się ten wierszyk. Gdyby ów wierszyk nie zmieścił się, wówczas zaproponujemy Państwu wkładki do zaproszeń.
  14. Nie znamy jeszcze wszystkich danych. Czy możemy zamówić zaproszenia, gdzie wybrane dane będą wykropkowane, np. godzina i data ślubu lub inne?
    Tak, na Państwa życzenie możemy dowolne dane wykropkować lub pozostawić wolne miejsce na ich ręczne uzupełnienie.
  15. Czy możemy zmienić elementy graficzne na wybranym przez nas zaproszeniu, na elementy graficzne z innego zaproszenia, z tej samej kolekcji?
    Tak, jest taka możliwość. Mogą Państwo dowolnie wybierać elementy graficzne w ramach tej samej kolekcji. O dokonanych wyborach prosimy nas poinformować na e-mail.
  16. Nie mamy jeszcze skompletowanej ostatecznej listy gości weselnych lub sami chcemy uzupełnić listę gości, czy jest taka możliwość?
    Tak, można zamówić zaproszenia wykropkowane w miejscu wpisania gości lub z pozostawionym pustym miejscem na ich ręczne uzupełnienie.
  17. Posiadamy nasz tekst zaproszenia, czy jest taka możliwość, abyście nadrukowali nasz tekst?
    Tak, należy przesłać nam tekst na e-mail.
  18. Jaka jest różnica pomiędzy zaproszeniem a zawiadomieniem ślubnym?
    W zawiadomieniu ślubnym nie umieszcza się informacji o przyjęciu weselnym, zapraszamy gości tylko do kościoła lub USC. W ramach jednego zlecenia można zamówić np. większość zaproszeń (gdzie zapraszamy gości na ślub i na wesele) oraz kilka zawiadomień.
  19. Ile możemy wybrać różnych wzorów zaproszeń w ramach jednego zamówienia?
    Od 3 do 9 sztuk zamówionych produktów okolicznościowych przysługuje Państwu możliwość wybrania 1 wzoru i 1 tekstu. Od 10 do 49 sztuk mogą Państwo wybrać 2 różne wzory i 2 teksty. Od 50 do 99 sztuk do 3 wzorów i 3 tekstów, powyżej 100 sztuk - proszę o e-mail w tej sprawie. Powyższe nie dotyczy podziękowań oraz pudełek do podziękowań.
  20. Chcemy zamówić próbki zaproszeń (1 – 2 szt.) według własnych wytycznych?
    Próbki zgodnie z naszym regulaminem, wysyłamy z przykładowymi danymi, niemniej jednak są pewne rzeczy, które to mogą Państwo wybrać. Należy podać dla każdej z zamówionych próbek:
  • numer wzoru zaproszenia
  • numer tekstu
  • fason i kolor wstążki (jeżeli dotyczy)
  • rodzaj papieru
  • numer czcionki

Gdybyście Państwo nie znaleźli odpowiedzi na Wasze pytanie, wówczas prosimy napisać e-mail na adres: kontakt@zaproszenia.co.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl