Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin

 

  1. Prosimy przesłać na nasz e-mail: kontakt@zaproszenia.co.pl (nie com.pl) wypełniony formularz zamówienia znajdujący się na stronie (do skopiowania lub do pobrania na dole opisu oferty) i ew. własne wytyczne. Na jego podstawie wykonujemy projekt bądź zrealizujemy zamówienie (dotyczy produktów bez projektów). Odpowiadamy na wszystkie wiadomości e-mail najszybciej jak to jest możliwe. Wszelkie szczegółowe pytania dotyczące produktów, projektów, terminów realizacji prosimy kierować na nasz e-mail. Telefonicznie udzielamy tylko informacji ogólnych.
  2. Czas oczekiwania na indywidualne projekty do akceptacji to 1 do 2 dni roboczych po przesłaniu kompletnych danych. Akceptacja, jak i zmiany w projektach powinny być przesłane na nasz e-mail. Indywidualne projekty do akceptacji z Państwa danymi oraz personalizacją gości (jeżeli dotyczy) przygotowujemy gratis w przypadku zakupu zaproszeń (lub innych produktów okolicznościowych) w ilości większej lub równej 10 sztuki. Będzie to zamówienie właściwe. Przy mniejszej ilości należy dokupić projekt wg cennika na stronie. Warunkiem realizacji zamówienia, w przypadku produktów nie wymagających projektów, jest otrzymanie wytycznych oraz zaksięgowana wpłata.
  3. Przy właściwym zamówieniu nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za: zmiany w tekście, dostosowanie jego treści do potrzeb, nadruk tekstu Państwa autorstwa, dodawanie wierszyków o preferowanej formie podarunku, personalizację gości (z wyłączeniem personalizacji kopert). Państwa teksty/wierszyki, listy gości prosimy nadsyłać na nasz e-mail w pliku tekstowym np. Word, Notatnik, OpenOffice lub w treści wiadomości, natomiast zdjęcia/grafikę jako załączniki w formacie .jpg, .png, .bmp. W przypadku zakupu produktów z Państwa fotografią, na życzenie nadesłane zdjęcia poddajemy delikatnemu retuszowi (kadrujemy, rozjaśniamy, wstawiamy ramki, usuwamy efekt czerwonych oczu). Wybór zdjęcia powinien być przemyślany, gdyż obrabiamy jedno do danego wzoru.
  4. Od 3 do 9 sztuk zamówionych zaproszeń przysługuje Państwu możliwość wybrania 1 wzoru i 1 tekstu. Od 10 do 49 sztuk mogą Państwo wybrać 2 wzory i 2 teksty. Od 50 do 99 sztuk do 3 wzorów i 3 tekstów, powyżej 100 sztuk - proszę o e-mail w tej sprawie. W przypadku zawieszek, każde zakupione/rozpoczęte 10 szt. zawieszek to 1 projekt/wzór gratis. Powyższe nie dotyczy podziękowań i pudełek do podziękowań.
  5. W próbkach produktów umieszczamy tylko dane przykładowe. Mogą Państwo wybrać: wzór, tekst, papier, czcionkę, wstążkę (gdzie dotyczy). Nie modyfikujemy tekstów, nie zmieniamy grafik, nie zamieszczamy Państwa zdjęć, nie dołączamy kopert. Mają one charakter poglądowy. Istnieje możliwość zamówienia próbek z Państwa danymi personalnymi i wg Państwa wytycznych. Wiąże się to z wpłaceniem kaucji zwrotnej za projekt (zwracanej w przypadku zakupu właściwych produktów w późniejszym czasie) w kwocie 10 zł.
  6. Listę gości należy przesłać do nas bezbłędną (jeżeli dotyczy). Dla uniknięcia pomyłek przy przepisywaniu stosujemy metodę wytnij/wklej. Tak jak Państwo nam prześlecie, dokładnie tak nadrukujemy. Lista nie powinna być napisana drukowanymi literami, natomiast poszczególne personalizacje powinny zaczynać się z wielkich liter. A) Personalizacje gości na zaproszeniach (jeżeli dotyczy): prosimy przesłać odpowiednio odmienioną listę gości pasującą do wybranego tekstu. Zwrot grzecznościowy „Sz.P.” będzie drukowany – jeżeli zostanie ujęty w projektach. B) Personalizacje gości na kopertach (jeżeli dotyczy): zwrot grzecznościowy „Sz.P.” będzie drukowany na życzenie.
  7. Produkty jakie Państwo otrzymacie będą zgodne z zaakceptowanymi projektami. Po ich akceptacji nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich danych, literówek. W procesie akceptacji projektów powinni Państwo dopilnować otrzymania projektów każdego z zamówionych produktów osobno (np. dla zaproszeń i zawiadomień). Formularz zamówienia jest wyłącznie materiałem roboczym dla projektanta, nie stanowi pola do reklamacji, jeśli na etapie akceptacji projektów nie dopatrzą się Państwo błędu w projekcie. Wybrany papier do nadruku oraz indywidualne ustawienia Państwa monitora mogą mieć wpływ na postrzeganie barw produktów.
  8. Termin realizacji zamówień to od 2 do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie i akceptacji projektów (jeżeli dotyczy). Dni robocze: od poniedziałku do piątku, od godziny 10.00 do 18.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i urlopu. Za dzień zrealizowania uważa się datę nadania przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia tego terminu, w wypadku wystąpienia nieprzewidywalnych sytuacji losowych, na które nie mamy wpływu (takich jak np. brak prądu, awaria sieci Internet, brak odbioru przesyłki ze strony firm przewozowych).
  9. W tytule przelewu bankowego prosimy podać pierwszy człon Państwa adresu e-mail do znaku „@” bądź numer zamówienia. Nie wysyłamy za pobraniem, gdyż sprzedawane produkty są wykonywane na zamówienie lub mają charakter indywidualny.
  10. Przy jednoczesnym zakupie różnych produktów obowiązuje jeden łączny koszt wysyłki.
  11. Na życzenie wystawiamy faktury imienne/na firmę. Jesteśmy zwolnieni podmiotowo z podatku VAT. Do ceny zakupionych przedmiotów należy dodać koszt wysyłki, zgodnie z wartościami podanymi na stronie (patrz zakładka „Koszty dostawy”). Są to stawki dotyczące przesyłek na terenie Polski. Na koszt wysyłki składają się: opłata za nadanie i koszt artykułów do spakowania. Koszt usługi pakowania wliczony jest w cenę produktów.
  12. Składając zamówienie w dowolnej formie, udzielają Państwo firmie PRIDE Łukasz Janicki, Jeziorki Wielkie 6, 19-500 Gołdap, NIP 7272537841, pełnomocnictwa do zawarcia umowy w Waszym imieniu z: Pocztą Polską/pośrednikiem pocztowym lub firmą kurierską/brokerem kurierskim. Pełnomocnictwo to umożliwia zawarcie umowy o usługi: pocztowe lub kurierskie w imieniu i na rzecz dokonującego zakupu. Nasza firma nie świadczy takiej usługi, a nabywa ją Dokonujący zakupu bezpośrednio od: Poczty Polskiej/pośrednika pocztowego lub firmy kurierskiej/brokera kurierskiego. W tym przypadku opłata pocztowa lub za przesyłkę kurierską, stanowiąca część składową kosztu wysyłki, nie jest umieszczana na paragonie/fakturze. Wynagrodzenie za pełnomocnictwo wliczone jest w cenę sprzedaży produktów. Natomiast kwota za: opłatę pocztową lub przesyłkę kurierską, jaka wpływa na konto bankowe firmy, stanowi zwrot kosztów.
  13. Jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres, prosimy powiadomić nas o tym bezzwłocznie po złożeniu zamówienia na e-mail. Wiadomość ta powinna być wysłana z tego samego adresu e-mail, który jest przypisany na Państwa konta.
  14. Dokładamy wszelkich starań, by każda paczka była solidnie zapakowana i zabezpieczona. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie usług przez podmioty dostarczające przesyłki, gdyż są to firmy dla nas zewnętrzne i na ich działanie mamy ograniczony wpływ. Jeżeli paczka nie dojdzie do Państwa w deklarowanym przez dostawcę czasie – prosimy o kontakt. Zgłoszone nam przypadki opóźnienia/zaginięcia przesyłek zostaną wyjaśnione.
  15. Zaproszenia Rulony wysyłamy nie zwinięte, a zaproszenia płaskie z wybranych kolekcji nie złożone, bigowane (posiadające odciśnięty rowek ułatwiający samodzielne zagięcie w odpowiednim miejscu). Nie ma możliwości odbioru osobistego i nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy wróci do nas przesyłka awizowana, klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów zwrotu i ponownej wysyłki.
  16. Zaakceptowane projekty są archiwizowane do 6 miesięcy po zakupie, dlatego można domówić produkty w późniejszym czasie. Naszym zdaniem warto jednak kupić kilka sztuk dodatkowo wykropkowanych w miejscu na personalizację gości, do samodzielnego uzupełnienia dla pierwotnie nieprzewidzianych osób.
  17. Jeżeli macie Państwo jakieś zastrzeżenia, co do przeprowadzonej transakcji, prosimy skontaktować się z nami na nasz e-mail. Jesteśmy przekonani, że uda się nam znaleźć satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie. Reklamacje obejmują następujące przypadki: wady ilościowe, wady jakościowe lub uszkodzenia w transporcie. Osoba przyjmująca przesyłkę jest zobowiązana sprawdzić w obecności podmiotu dostarczającego stan i zawartość paczki/listu poleconego/przesyłki kurierskiej. Wszelkie nasze wysyłki są rejestrowane i wymagają podpisu potwierdzającego ich odbiór, w stanie nienaruszonym. Gdyby paczka dotarła uszkodzona – prosimy skontaktować się z nami bezzwłocznie w formie pisemnej na e-mail. Roszczenia z tego powodu będą uwzględniane tylko wtedy, gdy zostanie spisany protokół reklamacyjny w obecności podmiotu dostarczającego przesyłkę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni i odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej na e-mail lub listownie. Termin ten może zostać wydłużony w przypadku oczekiwania na odpowiedź przewoźnika.
  18. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W innych przypadkach konsument może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem: powiadomienia nas np. przysyłając skan podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na e-mail lub listownie, odesłania produktów odpowiednio zabezpieczonych do transportu, pokrycia kosztu wysyłki zwrotnej.
  19. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu i całego opisu/treści aukcji. Jeżeli którykolwiek punkt regulaminu okazałby się niezgodny z polskim prawem, zastosowanie ma to drugie.
  20. Wszelkie projekty, zdjęcia produktów, szablony aukcji, treść regulaminu, elementy graficzne zamieszczane na naszych stronach internetowych/aukcjach, są objęte prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania lub wykorzystywania w jakikolwiek sposób. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zakupy u nas to dobry wybór!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl