Zwroty i reklamacje

Reklamacje

  • Jeżeli macie Państwo jakieś zastrzeżenia, co do przeprowadzonej transakcji, prosimy skontaktować się z nami na nasz e-mail. Jesteśmy przekonani, że uda się nam znaleźć satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie.
  • Reklamacje obejmują następujące przypadki: wady ilościowe, jakościowe lub uszkodzenia w transporcie. Reklamacja nie obejmuje błędów wynikłych z niepoprawnego sprawdzenia projektów i zaakceptowania ich przez Państwa z błędem. Przesłany przez Państwa formularz zamówienia jest wyłącznie materiałem roboczym, nie stanowi podstawy do reklamacji. Produkty są wykonywane ściśle z zaakceptowanymi projektami. 
  • Roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki będą uwzględniane wówczas, gdy zostanie spisany protokół reklamacyjny w obecności podmiotu dostarczającego przesyłkę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni i odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej na e-mail lub listownie. Termin ten może zostać wydłużony w przypadku oczekiwania na odpowiedź przewoźnika.
  • Posiadamy zapisane skany nadruków wykonanych wg zaakceptowanych projektów. Gdyby mieli Państwo uwagi, prosimy o kontakt w celu weryfikacji. 

(szczegóły - patrz Regulamin)

Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W innych przypadkach konsument może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem: powiadomienia nas np. przysyłając skan podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na e-mail lub listownie, odesłania produktów odpowiednio zabezpieczonych do transportu, pokrycia kosztu wysyłki zwrotnej.

 formularz odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl