Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Reklamacje obejmują następujące przypadki: wady ilościowe, wady jakościowe lub uszkodzenia w transporcie. Osoba przyjmująca przesyłkę jest zobowiązana sprawdzić w obecności podmiotu dostarczającego stan i zawartość paczki/listu poleconego/przesyłki kurierskiej. Wszelkie nasze wysyłki są rejestrowane i wymagają podpisu potwierdzającego ich odbiór, w stanie nienaruszonym. Gdyby paczka dotarła uszkodzona – prosimy skontaktować się z nami bezzwłocznie w formie pisemnej na e-mail. Roszczenia z tego powodu będą uwzględniane tylko wtedy, gdy zostanie spisany protokół reklamacyjny w obecności podmiotu dostarczającego przesyłkę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni i odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej na e-mail lub listownie. Termin ten może zostać wydłużony w przypadku oczekiwania na odpowiedź przewoźnika.

Posiadamy zapisane skany nadruków wykonanych wg zaakceptowanych projektów. Gdyby mieli Państwo uwagi, prosimy o kontakt w celu weryfikacji. 

Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W innych przypadkach konsument może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem: powiadomienia nas np. przysyłając skan podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na e-mail lub listownie, odesłania produktów odpowiednio zabezpieczonych do transportu, pokrycia kosztu wysyłki zwrotnej.

 formularz odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl